کد مطلب:313878 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:231

آبی به وسیله ی خانمی به من داده شد
خانم باباحسینی، كه دخترش از شفایافتگان مرقد مطهر شاه سید علی است، می گوید:

این جانب شهربانو باباحسینی (ساكن جنت آباد قم) مادر مریض اقدس خراسانی كه دخترم پس از بستن لوله های رحم دچار مرض شد. پس از بستری شدنهای مكرر در بیمارستانهای قم و جاهای دیگر، از علاجش ناامید شدیم، سپس به آستانه ی امامزاده سید علی آمده و متوسل به وی شدیم.

خود مریضه، خانم اقدس خراسانی، می گوید: دیدم شب اول در عالم رؤیا، آقایی كه لباس و قد بلندی داشت تشریف آوردند و فرمودند: این بشقاب برنج را بگیر و بخور. من اول امتناع كردم و سپس خوردم. آنگاه آبی به وسیله ی خانمی به من داده شد و گفت: عزیزم چه شده است؟ گفتم: خانم من گرفتارم، مریضم. فرمودند: صبر كن!

چند روز بعد شب جمعه، در خواب دیدم آقا آمدند با لباس سفید و عمامه ی سبز و قد بلند. دو مرتبه دور قبر دور زدند و بار سوم از درب مرقد بیرون آمدند و رو به پسرم كرده و گفتند: عزیزم، مادرت را خیلی دوست داری؟! بلند شو، با مادرت برو منزل، مادرت خوب شد!



[ صفحه 203]



مادر می افزاید كه، بعدازظهر پنجشنبه جارو را برداشتم حرم را جارو كنم، اولین بار كه جارو را به زمین زدم، دیدم آقای سیدی لباس سفید در تن و دستار سبز بر سر داشتند، و یك پنج تومانی به دست من دادند و تا من برگشتم چیزی بگویم دیدم نیستند.

الحمد لله مریض سالم و شفا گرفته، از حرم به طرف منزل رفتند.

قم، خیابان آذر، شهرك طالقانی، ده متری دوم، مسجد علی اكبر علیه السلام، منزل ابوالفضل براتی، پلاك 18، سن مریض: 28 سال، شغل: خانه دار.